۱۳۸۷ بهمن ۲۶, شنبه

My losties

نمیدونم چرا هر چیز مهم، خوب و با ارزشی رو که دارم و تمام تلاشمو واسه حفظ و نگهداریشون میکنم، سرانجام گم میشن.
دوستام می گن چون شلخته هستی!!! من شلخته، قبول، ولی چرا این اتفاق فقط واسه چیزای مهم میافته. از دید یک شلخته حداقل اون کم ارزش ها باید زودتر گم شن ولی اونا اصلاً گم نمیشن.
من خلاف دوستام فکر میکنم، این مسئله فراتر از شلختگی من هستش چون تو ابعاد مختلف زندگی من تکرار میشه از باارزشهای مادی گرفته تا معنوی
شاید اینو نشون میده که کلاً اساس ارزش گذاری من اشتباه است.
شاید اینو نشون میده که اون چیزایی که درظاهراز نظرمن کم ارزش هستن کلاً مهم تر هستن.
شاید اینو نشون میده که چیزای پر ارزش، گذرا و فانی هستن.
شاید هم اینو نشون میده که من واقعاً شلخته هستم و کلاً توانایی نگهداری چیزهای مهمو ندارم و دارم سفسته میکنم .....
آیا؟؟؟؟؟؟

* کاملاً نظر مامانمو میتونم حدس بزنم..... D:



۳ نظر:

Unknown گفت...

چی رو به فنا دادی ؟

ناشناس گفت...

molla noghati age bud zer mizad ke سفسطه doroste
vali man ke molla noghati nistam

ناشناس گفت...

برای ناشناس
اول اینکه تو کار ملا و کلاَ بزرگان دخالت نکن. دوم اینکه تو خودت zer" می زنی که میگی "سفسطه" درسته. اگه کمی سواد داشتی می دونستی که همون "سفسته" کاملاَ درست و بجاست. ;)